0,00 €
Ponuka
0,00 €

Často kladené otázky


AKO SI OBJEDNAŤ NÁKUP

Ako zistím, či doručujete na adresu, kde si chcem tovar objednať?

Po kliknutí na autíčko v pravom hornom rohu a zadaní adresy sa dozviete, či doručujeme tovar aj na Vašu adresu. Našu službu poskytujeme na území celej Bratislavy vrátane okrajových častí. Výnimkou sú ulice v pešej zóne s legislatívnym obmedzením vjazdu.

 

Musím sa na stránke pred prvým nákupom registrovať?

Registrácia nie je povinná, avšak zaregistrovaním získavate niekoľko výhod, najmä:

 

Ako viem vyhľadať konkrétny tovar na stránke?

Máte niekoľko možností vyhľadávania tovaru:

 

Čo v prípade, ak hľadaný tovar na stránke www.eDelia.sk nenájdem?

Predávaný tovar budeme postupne dopĺňať podľa preferencií našich zákazníkov. V prípade, ak u nás nenájdete tovar, ktorý bežne nakupujete, budeme radi, ak nám pošlete Vašu požiadavku na emailovú adresu: hotline@deliapotraviny.sk.

 

Aké množstvo mi dodáte z tovaru, ktorý som si objednal v kg?

Pri váhových položkách máte uvedené „cca množstvo“, čo je orientačná váha jedného balíka.  Násobením množstva si objednáte približnú požadovanú váhu. Presná váha tovaru bude vyúčtovaná až po pripravení a odvážení tovaru našim pracovníkom.

 

DORUČENIE NÁKUPU

Kam mi doručíte objednaný nákup?

Nákup Vám  bude doručený priamo k dverám Vášho bytu alebo domu, pokiaľ to bude možné.

 

Aký je najkratší čas doručenia nákupu?

Najkratší možný čas doručenia nákupu je do 2 hodín od jeho objednania za predpokladu, že toto časové okno doručenia ešte nie je obsadené inými zákazníkmi. Dostupné časové okná sa Vám vždy zobrazia pri tvorbe Vášho nákupného košíka.

 

Čo sa stane v prípade, ak tovar, ktorý som si objednal, už nemáte k dispozícii?

V prípade, že Vami objednaný tovar už nemáme k dispozícii, pokúsime sa nájsť inú vhodnú alternatívu, ktorá však nemusí byť vždy v rovnakej cene ako objednaný tovar. Pracovník rozvozu Vás na náhradný tovar upozorní a je na Vašom zvážení, či tovar prijmete alebo vrátite.

 

Akým spôsobom bude môj nákup zabalený?

Pri vytvorení nákupného košíka si môžete vybrať spôsob zabalenia tovaru. Sami si zvolíte, či chcete tovar dodať v plastových nákupných taškách, kde účtujeme  balné vo výške 0,30 € na jeden nákup tovaru (bez ohľadu na počet použitých tašiek) alebo si tovar prevezmete s použitím vlastnej tašky alebo iným vhodným spôsobom uloženia tovaru pri jeho prevzatí. Mäso a mäsové výrobky, ryby a detergenty, budú z hygienických dôvodov balené do tašiek na naše vlastné náklady.

 

Upozorníte ma na doručenie nákupu?

Vodič Vás bude kontaktovať na Vami zadané telefónne číslo 5-10 minút pred doručením.

 

Čo v prípade, ak zmeškám doručenie tovaru?

V prípade, ak Vás pracovník rozvozu v čase dodania tovaru nezastihne na Vami určenej adrese, Vaša objednávka bude stornovaná a tovar bude potrebné opätovne objednať.

 

Prečo je potrebné vždy podpisovať prevzatie dokumentov, ktoré mi odovzdáte pred prevzatím tovaru (vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy a informácie predávajúceho poskytnuté pred uzavretím kúpnej zmluvy)?

Uvedená povinnosť pre nás vyplýva zo zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov. Svojim podpisom nám potvrdzujete prevzatie týchto dokumentov, ako aj skutočnosť, že ste boli oboznámený s našimi všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlasíte s nimi.

 

CENA, PLATBA

Aká je minimálna hodnota objednaného tovaru?

Minimálna hodnota objednávky je 30 Eur. V závislosti od hodnoty objednávky sa tiež mení výška účtovaných nákladov na dodanie tovaru.

 

Aká cena mi bude vyúčtovaná?

Vyúčtujeme Vám kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar v čase jeho dodania.

 

Čo je to informatívna cena?

Informatívna cena je cena platná v čase objednávania tovaru. Informatívna cena sa môže líšiť od vyúčtovanej kúpnej ceny tovaru najmä z týchto dôvodov:

Ak Váš nákup obsahuje tovar, pri ktorom sa jeho kúpna cena líši od informatívnej ceny uvedenej vo Vašom nákupnom košíku, tovar nemusíte prijať.

 

Môžem platiť gastro lístkami alebo v hotovosti?

Áno akceptujeme aj gastro lístky a platbu v hotovosti.

 

REKLAMÁCIE

Čo mám robiť v prípade, ak z môjho nákupného košíka nejaký tovar chýba?

V prípade, ak zistíte akúkoľvek chýbajúcu položku pri kontrole Vášho nákupu, informujte prosím pracovníka rozvozu tovaru, ktorý zabezpečí, aby chýbajúci tovar nebol z Vašej karty zúčtovaný. V prípade, ak zistíte chýbajúcu položku až po prevzatí tovaru a odchode pracovníka rozvozu, neodkladne nás informujte na linke hotline@deliapotraviny.sk. Bude Vás kontaktovať pracovník, ktorý s Vami vzniknutú situáciu vyrieši.

 

Môžem vrátiť tovar z doručeného nákupu?

Ak nie ste spokojný s ktorýmkoľvek výrobkom, môžete ho vrátiť priamo pracovníkovi rozvozu pri dodaní tovaru. Kúpna cena takéhoto tovaru Vám nebude vyúčtovaná.

V prípade, ak sa rozhodnete tovar vrátiť až po odchode nášho pracovníka, môžete nás kontaktovať na linke hotline@deliapotraviny.sk. Na tento účel slúži reklamácia (ak má tovar vady) za podmienok bližšie uvedených v reklamačnom poriadku (súčasť našich všeobecných obchodných podmienok), prípadne formulár „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“, ktorý je potrebné vypísať a priložiť k emailu.

 

Zoznam tovarov, u ktorých nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy

×
5€ na váš nákup